Taloushallinnon palvelut
Bulevardin Tilitoimisto tarjoaa taloushallinnon palveluja täysin digitaalisesti toteutettuna
Asiakasyrityksillämme on toteutettuna myös monia integraatioita, mm. Severa-projektilaskentaan. Liiketoiminnan ohjelmistoista on käytössä joko integroituna tai puoli-integraatiolla mm. Assisdent, Winhit, CubeMaster, Enkora Club Management, GymMaster, Opera, Hotsoft, Visual Matrix -hotellijärjestelmä, Micros, Tehden-tukkujärjestelmä, Timma, Lime-tukkujärjestelmä, Avida-tukkujärjestelmä, East Dataconst-urakka-/projektiohjelma sekä työajanhallintajärjestelmistä mm. TyövuoroVelho, Maraplan ja M2. Asiakkaillemme on myös toteutettu useita verkkokauppaintegraatioita taloushallinnon järjestelmiin mm. MyCashFlow/Flashnode, ReFox sekä WooCommerce.
Keskimääräinen asiakkaan liikevaihto on noin 1-4 miljoonaa ja tässä kokoluokassa teknologiset ratkaisut tehostavat taloushallintoa. Suurimmat asiakkaamme ovat liikevaihdoltaan yli 10 miljoonaa.
- Liikevaihto n. 11-15 miljoona, kirjanpidon lasku sähköisesti toteutettuna n. 4000-5500e kuukaudessa.
- Liikevaihto n. 5-10 miljoonaa, kirjanpidon lasku sähköisesti toteutettuna n. 2500-3500e kuukaudessa.
- Liikevaihto n. 4 miljoonaa, kirjanpidon lasku sähköisesti toteutettuna n. 1500-2000e kuukaudessa.
- Liikevaihto n. 1 miljoona, kirjanpidon kulu n. 700-1200 euroa kuukaudessa.
- Liikevaihto n. puoli miljonaa (500 000e), kirjanpidon kulu keskimäärin 400-600 euroa kuukaudessa.
- Liikevaihto alle 500 000 euroa, kirjanpidon kulu keskimäärin 100-500 euroa.
Tilitoimiston asiakkaille koulutus, konsultointi, erilaiset selvitykset, kyselyt, käyttöönotot edellisestä kirjanpidon järjestelmästä sekä raportit ovat veloituksettomia. Asiakas saa palvelulaskun kerran kuukaudessa lakisääteisen kirjanpidon laadinnasta jonka lisäksi yllämainitut palvelut ovat veloituksettomia. Ohjelmiston koulutus ja tuki sisältyvät asiakkaan palveluun. Uuden ohjelman käyttöönotossa sekä koulutuksessa voidaan säästää näin useita tuhansia euroja.
- Kirjanpito ja tilinpäätökset
- Veroilmoitukset (myös henkilöasiakkaat)
- Palkanlaskenta ja tarvittavat ilmoitukset mm. verottajalle ja eläkeyhtiöille
- Palkkatukihakemukset
- Myyntilaskutus ja reskontranhoito
- Ostoreskontra ja laskujen maksut
- Perustamisasiakirjat ja pöytäkirjat
- Projektilaskenta, Business Finland -raportointi
- Talous- sekä verokonsultointi
- Liiketoiminnan kehittämisen konsultointi erityisesti taloushallinnon järjestelmien osalta
- Integraatioiden kehitys yhteistyössä asiakkaan kanssa manuaalisen työn eliminoimiseksi
- Talousjohtamisen konsultointi
- Talousjohtamisen palvelu edellyttäisi päätösvaltaa yrityksessä ts. johtoryhmätyöskentelyä (yrityksen johdon lakisääteiset velvoitteet tulee täyttyä)
- Taloushallinnon ohjelmiston koulutus sekä jatkuva tuki käytännön työssä.
- Tulorekisteriin liittyvä raportointi sähköisellä integraatiolla viranomaisille asiakkaan puolesta. Verohallinnon tulorekisteri-uudistus ei aiheuta asiakkaalle lisätoimia, vaan täysin digitaalisesti toimivan tilitoimiston järjestelmissä tämä on huomioitu.
Kauttamme on mahdollista saada yhteistyökumppanimme laajat lakipalvelut.